Auto-ongeluk met letsel: afhandeling door de verzekering

  • Maximale schadevergoeding
  • Gegarandeerd kosteloze hulp
  • Betrouwbaar, deskundig en daadkrachtig
  • Gespecialiseerd in aanrijdingen met letsel

Na een auto-ongeluk met letsel verloopt de afhandeling van uw zaak via de verzekering van de tegenpartij. Krijgt u dan wel de schadevergoeding waar u recht op heeft? Wordt er naar u geluisterd? En rekening gehouden met uw wensen en behoeftes? Neem met minder geen genoegen, na een auto-ongeluk met letsel, van de verzekering van de tegenpartij!

Auto-ongeluk met letsel: stap vandaag nog over naar ons letselschadebureau

U kunt kosteloos overstappen naar ons letselschadebureau. Wij garanderen u 100% gratis juridisch advies en juridische hulp. Onze juristen gaan voor de maximale schadevergoeding en tussentijdse voorschotten. Daarnaast luisteren onze juristen naar uw wensen. Vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over het ongeluk. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

Claim nu uw schade!

Auto-ongeluk met letsel: hoe wordt de afhandeling gedaan door de verzekering? 25 vragen en antwoorden

Vraag 1. Auto-ongeluk met letsel, wat nu?

Vraag 2. Er is sprake van lichte klachten, is een letselschadevergoeding dan wel nodig?

Vraag 3. Wat kan ik verwachten van de WA-verzekeraar?

Vraag 4. Vanwege mijn klachten kan ik een tijd niet werken, wat nu?

Vraag 5. Is de andere automobilist aansprakelijk voor het auto-ongeluk?

Vraag 6. Mijn zaak is reeds in behandeling bij de WA-verzekeraar, wat nu?

Vraag 7. Waarom is het belangrijk om direct actie te ondernemen?

Vraag 8. Ik heb een aanbod ontvangen van de WA-verzekeraar, kan ik dat door jullie laten toetsen?

Vraag 9. Hoe zorg ik ervoor dat de WA-verzekeraar mijn volledige schade vergoed?

Vraag 10. De verzekeringsmaatschappij weigert mijn (volledige) schade te vergoeden, wat nu?

Vraag 11. De bestuurder was onder invloed, vergoedt de verzekeraar mijn schade?

Vraag 12. Op hoeveel schadevergoeding heb ik recht?

Vraag 13. Hoe en wanneer wordt de schadevergoeding uitbetaald?

Vraag 14. Ontvang ik een voorschot op de schadevergoeding?

Vraag 15. Moet ik een deel van mijn schadevergoeding aan jullie afstaan?

Vraag 16. In Nederland aangereden door een buitenlands voertuig, vergoedt de verzekeraar mijn schade?

Vraag 17. Ik heb een SVI-verzekering, heb ik recht op schadevergoeding?

Vraag 18. Wat is smartengeld, heb ik daar recht op als automobilist?

Vraag 19. Waarmee kunnen jullie mij helpen?

Vraag 20. Is een second opinion mogelijk?

Vraag 21. Wat kan ik verwachten van mijn rechtsbijstandsverzekeraar?

Vraag 22. Wat zijn de kosten van juridische hulp?

Vraag 23. Wat zijn de ervaringen van andere cliënten?

Vraag 24. Wanneer wordt mijn dossier door jullie in behandeling genomen?

Vraag 25. Ik heb een andere vraag, kan ik deze toesturen?

Vraag 1. Auto-ongeluk met letsel, wat nu?

Antwoord: neem de volgende stappen:

  1. Vul direct na het ongeluk het schadeformulier in.
  2. Ernstig letsel? Ga direct naar het ziekenhuis. Licht letsel? Ga direct naar uw huisarts.
  3. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Wilt u na een auto-ongeluk met letsel dat de (verzekeraar) van de tegenpartij uw schade volledig vergoed? Neem dan direct contact met ons op voor een second opinion. De WA-verzekeraar van de tegenpartij zal namelijk in de meeste gevallen direct contact met u opnemen om te trachten de schadevergoeding te regelen. Maar meestal is dit niet in uw voordeel! Onze juristen regelen daarentegen de maximale schadevergoeding voor u!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 2. Er is sprake van lichte klachten, is een letselschadevergoeding dan wel nodig?

Antwoord: ja, het is in uw eigen belang om altijd een letselschadevergoeding te laten claimen.

Twee belangrijke redenen:

  1. De kosten kunnen hoger oplopen dan u in eerste instantie had verwacht. Omdat:
  • u een hoge rekening krijgt voor het eigen risico;
  • u een paar dagen niet heeft kunnen werken;
  • uw telefoon, auto of andere persoonlijke eigendommen onherstelbaar beschadigd blijken te zijn door het auto-ongeluk.
  1. Een lichte hersenschudding of pijn in uw nek of rug kunnen de eerste aanwijzingen zijn voor een whiplash. Een vorm van letselschade die zeer veel:
  • lichamelijke en / of psychische klachten en;
  • onkosten met zich meebrengt.

De WA-verzekeraar van de tegenpartij zal u daar niet op wijzen. Zij handelen namelijk in het belang van de WA-verzekering.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 3. Wat kan ik verwachten van de WA-verzekeraar?

Antwoord: u kunt verwachten dat:

  • u een onrechtvaardige schadevergoeding krijgt aangeboden;
  • u lang moet wachten op een antwoord op uw e-mail- of belverzoeken;
  • het voor de WA-verzekeraar draait om winst voor de verzekeringsmaatschappij;
  • de zaak met trucjes wordt uitgesteld;
  • de uitbetaling van voorschotten lang op zich laat wachten;
  • de zaak alleen snel kan worden afgehandeld voor een lage schadevergoeding;
  • de WA-verzekeraar inspeelt op uw gebrek aan kennis over juridische zaken.

Dit is het verwachtingspatroon als u het auto-ongeval laat afhandelen door de WA verzekering.

Daarentegen kunt u verwachten dat onze juristen:

  • altijd voor de maximale schadevergoeding gaan;
  • snel een voorschot voor u regelen;
  • dagelijks voor u klaar staan met raad en daad;
  • u continu op de hoogte houden van alle ontwikkelingen omtrent uw letselschadezaak;
  • rekening houden met uw wensen en behoeftes.

En dat allemaal 100% gratis!

Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 4. Vanwege mijn klachten kan ik een tijd niet werken, wat nu?

Antwoord: als u tijdelijk arbeidsongeschikt raakt door een auto-ongeluk met letsel, moet de WA verzekering alle inkomsten vergoeden die u misloopt. U kunt hierbij denken aan:

  • 30% van uw loon, als uw baas nog maar 70% betaalt)
  • Bonussen
  • Promotie
  • Fooi
  • Vakantiegeld
  • Overurentoeslag
  • Onregelmatigheidstoeslag
  • Salaris voor misgelopen opdrachten van een ZZP’er of freelancer
  • Pensioenopbouw

Is uw zaak al in behandeling bij de WA-verzekeraar van de tegenpartij? En heeft u het idee dat u niet al uw schade vergoed krijgt? Wij voeren graag een gratis second opinion voor u uit. Zie voor meer informatie Ik heb een aanbod ontvangen van de WA-verzekeraar, kan ik dat door jullie laten toetsen?

Terug naar het vragenoverzicht

U bent niet tevreden met de WA-verzekeraar, die het auto-ongeluk met letsel behandeld voor de verzekering. Wij garanderen u gratis juridische bijstand, de maximale schadevergoeding en voorschotten. U herstelt in alle rust van uw letsel. Terwijl wij de letselschadezaak snel, maar rechtvaardig voor u afhandelen. Neem vandaag nog contact met ons op.

Stap vandaag nog over op ons bureau

Vraag 5. Is de andere automobilist aansprakelijk voor het auto-ongeluk?

Antwoord: dat hangt volkomen af van de oorzaak van de aanrijding.

Het auto-ongeluk met letsel dient door de verzekering van de aansprakelijke partij vergoed te worden. Maar hoe weet u wie aansprakelijk is voor het ongeluk? Wij hebben het schematisch voor u uiteengezet:

Soort verkeersongeval: De tegenpartij is: U bent:
Kop-staartbotsing (auto van achteren aangereden door auto) 100% aansprakelijk Niet aansprakelijk, behalve bij plotseling heel hard remmen, zonder verkeersnoodzaak
U bent de voorste automobilist in een kettingbotsing 100% aansprakelijk Niet aansprakelijk, behalve bij plotseling heel hard remmen, zonder verkeersnoodzaak
U bent de middelste automobilist kettingbotsing 100% aansprakelijk Niet aansprakelijk
U bent de achterste automobilist in een kettingbotsing Niet aansprakelijk, tenzij de bestuurder plotseling heel hard op de rem stond, zonder reden 100% aansprakelijk, behalve bij plotseling heel hard remmen van de voorste bestuurder, zonder verkeersnoodzaak
Frontale botsing 100% aansprakelijk; bij rijden op de verkeerde weghelft Niet aansprakelijk, behalve wanneer ú op de verkeerde weghelft reed
U wordt geschept door een zij- of achteruit-aanrijding door een bijzondere manoeuvre van de tegenpartij 100% aansprakelijk Niet aansprakelijk, behalve als u zelf ook een bijzondere manoeuvre uitvoerde. Dan bent u beiden schuldig
U krijgt geen voorrang, terwijl u wel voorrang had moeten krijgen 100% aansprakelijk Niet aansprakelijk, behalve bij een verkeersfout van uw kant (b.v. geen richting aangeven bij afslaan of door rood licht rijden)
Eenzijdig ongeval Niet van toepassing Zelf aansprakelijk, behalve bij een gladde weg (door b.v. olie)

Bijzondere ongevallen:

Tegenpartij is onder invloed van alcohol / drugs:

Is de tegenpartij aansprakelijk? Dan moet de WA-verzekeraar de schade uitbetalen. Zelfs als de bestuurder dronken was.

Tegenpartij is niet verzekerd:

Heeft de tegenpartij geen verzekering afgesloten? En is hij of zij aansprakelijk voor de letselschade? Dan dienen wij een schadeclaim voor u in bij het Waarborgfonds Motorverkeer.

Tegenpartij reed in een gestolen auto:

Is de tegenpartij aansprakelijk? Ook dan claimen wij uw schade bij het Waarborgfonds Motorverkeer.

Wilt u meer informatie over het Waarborgfonds Motorverkeer? Ga dan naar de pagina Auto-ongeluk met letsel.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 6. Mijn zaak is reeds in behandeling bij de WA-verzekeraar, wat nu?

Antwoord: stap zo snel mogelijk over naar ons bureau.

Volg het volgende stappenplan:

  1. Neem direct contact met ons op.
  2. Eén van onze ervaren juristen belt u dezelfde werkdag nog terug. Uw zaak wordt besproken.
  3. Wilt u overstappen naar ons bureau? Dan krijgt u een machtigingsbrief thuisgestuurd.
  4. Wij ontvangen de machtigingsbrief ondertekend van u.
  5. De jurist neemt de zaak kosteloos over van de WA-verzekeraar.

Het resultaat? U eindigt met een fors hogere schadevergoeding.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Dit is geheel vrijblijvend.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 7. Waarom is het belangrijk om direct actie te ondernemen?

Antwoord: dat heeft meerdere redenen:

  • Financiële problemen voorkomen. Het duurt erg lang voordat u een voorschot op de schadevergoeding krijgt. Terwijl de rekeningen zich opstapelen (eigen risico, fysiotherapeut, etc.)
  • Zodat u een rechtvaardige schadevergoeding krijgt. Bij ondertekening van de vaststellingsovereenkomst, is overstappen niet meer mogelijk
  • Een zo minimaal mogelijke vertraging in uw letselschadezaak
  • Zo weinig mogelijk aangerichte ‘schade’. Alles wat u zegt, kan tegen u gebruikt worden door de WA-verzekeraar. Dit geldt ook voor alles wat u aanlevert, zoals uw medische dossier

Claim nu uw schade!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 8. Ik heb een aanbod ontvangen van de WA-verzekeraar, kan ik dat door jullie laten toetsen?

Antwoord: ja, wij doen graag een second opinion voor u.

Vaak blijkt dat het slachtoffer na een auto-ongeluk met letsel een te lage schadevergoeding krijgt aangeboden door de verzekering. Wat te doen bij twijfel? Neem de volgende stappen:

  1. Neem direct contact met ons op.
  2. Vertel ons uw verhaal.
  3. Vertel ons over uw letselschade.
  4. Vertel ons over het aanbod van de schadeverzekeraar.

Een ervaren jurist onderzoekt of het aanbod rechtvaardig is. Blijkt dat u recht heeft op een (veel) hogere schadeloosstelling? Stap dan kosteloos over op onze juridische bijstand. Wij komen op voor uw rechten!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 9. Hoe zorg ik ervoor dat de WA-verzekeraar mijn volledige schade vergoed?

Antwoord: om een volledige schadevergoeding van de WA-verzekeraar te krijgen, is het belangrijk om de volgende do’s en don’ts aan te houden:

Do’s: Don’ts:
Ga direct na het ongeval naar uw huisarts, zodat uw letsel gedocumenteerd wordt Uw hele medische dossier afgeven aan de WA-verzekeraar. Dit kan tegen u gebruikt worden
Bewijsmateriaal verzamelen: ingevuld schadeformulier, foto’s van het ongeval, getuigen, camerabeelden Het bewijsmateriaal van de tegenpartij laten afhangen. Het is zeer goed mogelijk dat de tegenpartij geen belastend bewijsmateriaal over zichzelf afgeeft
Kopieën opsturen van bewijsmateriaal naar de WA-verzekeraar Originele documenten opsturen naar de WA-verzekeraar
Ons bureau inschakelen, zodat u de maximale schadevergoeding krijgt Uw eigen zaak afhandelen, omdat de WA-verzekeraar u zal proberen te misleiden
Bewaar alle bonnen en rekeningen Bonnen weggooien waarvan u denkt dat het de moeite niet waard is. Kleine kosten kunnen rap oplopen
Schaf een logboek aan. Schrijf hier alles op over het ongeval, uw letselschade en hoe dit uw dagelijkse leven beïnvloedt Alles uit uw hoofd proberen te onthouden. Zeker weten dat u dan schadeposten en gebeurtenissen vergeet die van belang zijn.

De voordelen van de gratis juridische bijstand van ons bureau:

  • Het scheelt u een heleboel kostbare tijd en frustraties
  • U wordt niet om de tuin geleid door de WA-verzekeraar (omdat u de juridische wetten en regels niet beheerst)
  • De hoogte van de schadevergoeding pakt veel hoger uit

Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

U bent niet tevreden met de WA-verzekeraar, die het auto-ongeluk met letsel behandeld voor de verzekering. Wij garanderen u gratis juridische bijstand, de maximale schadevergoeding en voorschotten. U herstelt in alle rust van uw letsel. Terwijl wij de letselschadezaak snel, maar rechtvaardig voor u afhandelen. Neem vandaag nog contact met ons op.

Stap vandaag nog over op ons bureau

Vraag 10. De verzekeringsmaatschappij weigert mijn (volledige) schade te vergoeden, wat nu?

Antwoord: neem direct contact met ons op voor een second opinion.

Na een auto-ongeluk met letsel gaat u ervan uit dat de verzekering van de aansprakelijke tegenpartij uw volledige schade vergoed. Dit is helaas niet altijd het geval. Wij doen graag een second opinion voor u. Zodat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft.

Volg het stappenplan dat u terugvindt bij Ik heb een aanbod ontvangen van de WA-verzekeraar, kan ik dat door jullie laten toetsen?

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 11. De bestuurder was onder invloed, vergoedt de verzekeraar mijn schade?

Antwoord: ja, zelfs als u wordt aangereden door een automobilist onder invloed van alcohol of drugs.

De kans is groot dat de WA verzekeraar de schade weigert te betalen. De opgegeven reden: de WA verzekering geldt niet bij dronkenschap. Dit is niet correct. Alle schade die voortvloeit uit het auto-ongeluk met letsel moet vergoed worden door de WA verzekering. Het dronkenschap is namelijk een geschil die de verzekeraar zelf maar moet uitvechten met de automobilist.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 12. Op hoeveel schadevergoeding heb ik recht?

Antwoord: dat verschilt per auto-ongeluk en per letselschade.

De hoogte van uw schadevergoeding is niet van tevoren te bepalen. Dit kan pas berekend worden aan het einde van uw herstelperiode. Vaak blijkt wel dat de schadevergoeding van de WA-verzekeraar fors lager uitvalt. Heeft u geen verstand van juridische wetten en regels? Dan maken WA-verzekeraars daar gretig gebruik van. Zelfs als u wél verstand heeft van juridische zaken proberen ze u te bespelen.

Neem contact met ons op voor de maximale schadevergoeding. Daar heeft u recht op!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 13. Hoe en wanneer wordt de schadevergoeding uitbetaald?

Antwoord: indien het dossier door ons wordt overgenomen krijgt u de uitkering van de vergoeding op uw eigen bankrekening gestort aan het einde van uw herstelperiode. De tussentijdse voorschotten op uw schade worden ook op uw eigen rekening gestort door de verzekeraar.

Hoe:

U krijgt de schadevergoeding en de tussentijdse voorschotten op uw eigen bankrekening gestort.

Wanneer:

Als u (zo goed als mogelijk) hersteld bent van uw letsel.

Terug naar het vragenoverzicht

U bent niet tevreden met de WA-verzekeraar, die het auto-ongeluk met letsel behandeld voor de verzekering. Wij garanderen u gratis juridische bijstand, de maximale schadevergoeding en voorschotten. U herstelt in alle rust van uw letsel. Terwijl wij de letselschadezaak snel, maar rechtvaardig voor u afhandelen. Neem vandaag nog contact met ons op.

Stap vandaag nog over op ons bureau

Vraag 14. Ontvang ik een voorschot op de schadevergoeding?

Antwoord: indien het dossier door ons wordt overgenomen, krijgt u een voorschot op de schadevergoeding. De verzekeraar is verplicht dit voorschot te betalen, zodra de schade is aangetoond.

Als u naar ons bureau overstapt:

Onze juristen regelen zo snel mogelijk na het auto-ongeluk met letsel een voorschot bij de WA verzekering.

Bij de WA-verzekeraar:

In tegenstelling tot de WA-verzekeraar. Die stelt het geven van een voorschot liefst zo lang mogelijk uit.

Het is belangrijk dat u snel een voorschot krijgt van de autoverzekering van de tegenpartij. U zit immers niet op financiële problemen te wachten. En de meeste rekeningen moeten binnen een bepaalde termijn betaald worden.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 15. Moet ik een deel van mijn schadevergoeding aan jullie afstaan?

Antwoord: nee, u hoeft nooit een deel van de schadevergoeding aan ons af te staan!

De schadeloosstelling die u ontvangt van de autoverzekering van de tegenpartij is geheel en alleen voor u. Deze vergoeding is bedoeld voor de schade die ú heeft opgelopen. Onze kosten moeten worden vergoed door diezelfde autoverzekering. Maar dan apart. Dat gaat nooit en te nimmer ten koste van uw schadevergoeding. Daar staan wij garant voor!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 16. In Nederland aangereden door een buitenlands voertuig, vergoedt de verzekeraar mijn schade?

Antwoord: ja, de verzekeraar moet de schade vergoeden.

De tegenpartij is een automobilist met een auto verzekering in het buitenland. Maar het ongeluk heeft in Nederland plaatsgevonden. Dat betekent dat de Nederlandse verkeersregels gelden. Is de tegenpartij aansprakelijk? Dan moet het auto-ongeluk met letsel vergoed worden door de buitenlandse verzekering.

U krijgt dan te maken met de Nederlandse vertegenwoordiger van de buitenlandse verzekeraar. Ook hier geldt weer: dit is de tegenpartij! De vertegenwoordiger handelt in het belang van de buitenlandse schadeverzekeraar. Wij kunnen de zaak kosteloos van u overnemen. Zodat u de schadevergoeding krijgt, waar u recht op heeft!

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 17. Ik heb een SVI-verzekering, heb ik recht op schadevergoeding?

Antwoord: ja, met een schadeverzekering inzittenden (SVI) heeft u altijd recht op schadevergoeding.

Het kan gebeuren dat u de schuldige bent van het verkeersongeval. Of dat u in een eenzijdig ongeval bent terechtgekomen. Wat nu? Heeft u de juiste verzekering afgesloten? Dan krijgt u zelfs dan uw volledige schade vergoed.

Schadeverzekering inzittenden:

Bij een schadeverzekering inzittenden (SVI) hebben u (bestuurder) en de inzittenden recht op 100% schadevergoeding.

Ongevallen inzittendenverzekering:

Bij een ongevallen inzittendenverzekering (OIV) krijgt u een vast, van tevoren afgesproken bedrag uitgekeerd. Dat bedrag is vrijwel nooit toereikend voor de letselschade. Dit kan een groot probleem vormen bij blijvend letsel. Het is daarom belangrijk altijd een SVI-verzekering af te sluiten.

Terug naar het vragenoverzicht

U bent niet tevreden met de WA-verzekeraar, die het auto-ongeluk met letsel behandeld voor de verzekering. Wij garanderen u gratis juridische bijstand, de maximale schadevergoeding en voorschotten. U herstelt in alle rust van uw letsel. Terwijl wij de letselschadezaak snel, maar rechtvaardig voor u afhandelen. Neem vandaag nog contact met ons op.

Stap vandaag nog over op ons bureau

Vraag 18. Wat is smartengeld, heb ik daar recht op als automobilist?

Antwoord: smartengeld is de vergoeding die u ontvangt voor uw pijn, last en verdriet. U heeft daar altijd recht op na een ongeluk.

Elk letselschadeslachtoffer krijgt in meer of mindere mate te maken met psychisch leed. Het letsel belemmert u (tijdelijk) in uw dagelijkse leven. Daarnaast kan het ongeval traumatisch zijn geweest. Voor slachtoffers is het belangrijk dat dit leed erkend wordt. Daarom is de smartengeldvergoeding in het leven geroepen. Een vergoeding waar u altijd recht op heeft als slachtoffer van letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 19. Waarmee kunnen jullie mij helpen?

Antwoord: onze juristen voeren de volgende werkzaamheden voor u uit:

  • Het aansprakelijk stellen van de tegenpartij
  • Complexe juridische discussies voeren met de WA-verzekeraar
  • Een complete schadeberekening opstellen
  • Een snelle, maar rechtvaardige afhandeling van uw zaak
  • Eventueel aanwezig bewijsmateriaal opvragen, zoals een proces-verbaal

Het enige wat u hoeft te doen is ons op de hoogte houden van uw situatie. Klinkt dat niet als muziek in uw oren? U kunt rustig herstellen. Onze juristen regelen alles voor u. Stap vandaag nog over op de gratis juridische hulp van ons bureau.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 20. Is een second opinion mogelijk?

Antwoord: ja, een second opinion is bij ons altijd mogelijk.

U wilt een second opinion aanvragen. Dit omdat u na het auto-ongeluk met letsel een bedrag heeft aangeboden gekregen van de verzekering. U twijfelt aan de juistheid van dit bedrag. Of de WA-verzekeraar heeft de aansprakelijkheid afgewezen. Dat is allemaal mogelijk.

Neem de volgende stappen:

  1. Neem contact met ons op.
  2. Vertel ons uw verhaal over het ongeval en uw letsel.
  3. Vertel ons over de materiële en immateriële schade.
  4. Vertel ons het aanbod van de WA-verzekeraar of waarom de aansprakelijkheid is afgewezen.

Tip: lever bewijsmateriaal aan, zoals:

  • het ingevulde schadeformulier;
  • foto’s;
  • getuigenverklaringen;
  • bonnen en rekeningen.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 21. Wat kan ik verwachten van mijn rechtsbijstandsverzekeraar?

Antwoord: een service die te wensen overlaat, doordat rechtsbijstand medewerkers:

  • Niet de juiste juridische kennis in huis hebben
  • Weinig tot geen ervaring hebben
  • Vaak zeer traag reageren op bel- of e-mailverzoeken
  • Weinig medeleven tonen naar de verkeersslachtoffers
  • Vaak tijdelijk werken. Hierdoor krijgen cliënten steeds met nieuwe behandelaren te maken
  • Teveel cliënten hebben per medewerker. Waardoor cruciale informatie vaak wordt vergeten
  • Lijken te willen schikken voor een te lage schadevergoeding

Heeft u ook te maken met deze klachten? Of bent u om andere redenen teleurgesteld in uw rechtsbijstandverzekering? Laat onze juristen dan uw rots in de branding zijn. Stap vandaag nog kosteloos naar ons over. Wilt u weten wat de ervaringen van onze cliënten zijn? Ga dan naar Wat zijn de ervaringen van onze cliënten?

Terug naar het vragenoverzicht

U bent niet tevreden met de WA-verzekeraar, die het auto-ongeluk met letsel behandeld voor de verzekering. Wij garanderen u gratis juridische bijstand, de maximale schadevergoeding en voorschotten. U herstelt in alle rust van uw letsel. Terwijl wij de letselschadezaak snel, maar rechtvaardig voor u afhandelen. Neem vandaag nog contact met ons op.

Stap vandaag nog over op ons bureau

Vraag 22. Wat zijn de kosten van juridische hulp?

Antwoord: ons juridische advies en juridische hulp is 100% gratis.

U heeft recht op gratis juridisch advies en juridische hulp. Dat kunt u terugvinden in de Nederlandse wet. Ons bureau garandeert u dat onze juridische bijstand altijd geheel gratis is. De kosten die wij maken moeten door de autoverzekering van de aansprakelijke tegenpartij worden vergoed. Zonder dat dit ten koste gaat van uw schadevergoeding. Worden deze kosten niet vergoed om wat voor reden dan ook, dan zullen wij die nooit alsnog achteraf bij u in rekening brengen.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 23. Wat zijn de ervaringen van andere cliënten?

Antwoord: de ervaringen van andere cliënten zijn zeer positief te noemen. Aangezien onze cliënten ons gemiddeld met een 9,0 beoordelen!

Een paar steekwoorden uit de positieve reacties:

  • Professioneel
  • Goede service
  • Behulpzaam
  • Betrokken
  • Snel
  • Goed op de hoogte gehouden

Bekijk de volledige recensies van échte cliënten op de pagina Ervaringen van cliënten.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 24. Wanneer wordt mijn dossier door jullie in behandeling genomen?

Antwoord: per direct. Uiteraard nadat u ons daar groen licht voor heeft gegeven.

Wij doen niet aan wachtlijsten. Daarnaast kennen onze juristen het belang van een snelle afhandeling van uw zaak. U wilt immers niet:

  • stress oplopen door financiële problemen (veroorzaakt door opstapelende rekeningen);
  • dat uw zaak verjaart. Dan heeft u namelijk geen recht meer op schadevergoeding;
  • dat de WA-verzekeraar de relatie tussen uw klachten en het ongeval in twijfel trekt.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 25. Ik heb een andere vraag, kan ik deze toesturen?

Antwoord: u kunt met al uw vragen over letselschade bij ons terecht.

Heeft u nog andere vragen op het gebied van letselschade? Of wilt u meer uitleg over het letselschadetraject? U kunt bij ons met al uw vragen terecht. Aarzel niet! Vul het contactformulier in met uw naam, telefoonnummer en vraag. Dan bellen wij u dezelfde werkdag nog terug. U kunt ons uiteraard ook zelf bellen.

Terug naar het vragenoverzicht

Auto-ongeluk met letsel: een rechtvaardigde afhandeling via de WA verzekering

U wilt een schadevergoeding claimen na een auto-ongeluk met letsel. Onze juristen eisen een snelle, maar rechtvaardige afhandeling van uw zaak bij de verzekering. Spaar uw kostbare energie voor een voorspoedig herstel. Dan regelen onze juristen de complexe juridische kwesties. Stap daarom per direct naar ons over. Vul het contactformulier in. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Over ons

Over ons

Wat doen wij en voor wie doen wij dat? Wij werken gratis voor slachtoffers die letselschade oplopen als gevolg van een aanrijding in het verkeer

Team

Team

Ons team bestaat uit juridisch hoog opgeleide gemotiveerde mensen, die alles in het werk zullen stellen uw schade zo rechtvaardig mogelijk vergoed te krijgen.

Tarieven

Tarieven

Wanneer wij uw zaak in behandeling nemen, garanderen wij schriftelijk dat u geen nota's van ons zult ontvangen. Wij werken geheel gratis voor het slachtoffer.