U heeft klachten

  • Maximale schadevergoeding
  • Gegarandeerd kosteloze hulp
  • Betrouwbaar, deskundig en daadkrachtig
  • Gespecialiseerd in aanrijdingen met letsel

U heeft klachten na een aanrijding. Deze lichamelijke en/of psychische klachten zorgen voor allerlei directe en indirecte kosten, wat nu? Alle deze kosten dienen vergoed te worden door de WA-verzekering van de aansprakelijke tegenpartij. Want u heeft klachten die door de tegenpartij veroorzaakt zijn. Claim de schadevergoeding voor uw letselschade. Maar wacht daar niet te lang mee.

U heeft klachten: laat direct een schadeclaim indienen

Wij bieden u als letselschadeslachtoffer 100% gratis juridische hulp. Daarmee bespaart u uzelf kostbare energie, tijd en moeizame juridische discussies. Onze juristen gaan altijd voor de maximale schadevergoeding en regelen tussentijdse voorschotten voor u. Vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over het ongeval. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

U heeft klachten, wat nu? Bekijk de meest gestelde vragen en antwoorden

Vraag 1. U heeft klachten na een aanrijding, wat nu?

Vraag 2. Waarom is het verstandig om mijn klachten aan een arts te melden?

Vraag 3. Welke klachten komen voor een vergoeding in aanmerking?

Vraag 4. U heeft lichte klachten: is een letselschadevergoeding wel nodig?

Vraag 5. Vanwege mijn klachten kan ik tijdelijk niet werken, wat nu?

Vraag 6. Ik ben aangereden, heb ik recht op schadevergoeding?

Vraag 7. Stellen jullie de tegenpartij voor mij aansprakelijk?

Vraag 8. Wat wordt de hoogte van mijn schadevergoeding?

Vraag 9. Waaruit bestaat de schadevergoeding?

Vraag 10. Wat is smartengeld en heb ik daar recht op?

Vraag 11. Wat is een whiplash, en heb ik een whiplash?

Vraag 12. Hoe wordt een whiplash vastgesteld?

Vraag 13. Hoe werkt het claimen van schadevergoeding?

Vraag 14. Kunnen jullie mij thuis bezoeken?

Vraag 15. Mijn zaak is reeds in behandeling bij de verzekeraar van de tegenpartij, wat nu?

Vraag 16. Welke discussies kan ik verwachten tijdens het contact met de verzekeraar?

Vraag 17. Zelf mijn schade regelen: waarom raadt u dit af?

Vraag 18. Ik heb een rechtsbijstandverzekering, is dat niet voldoende?

Vraag 19. 100% gratis juridische hulp: hoe zit dat precies?

Vraag 20. Moet ik een percentage van mijn schadevergoeding afstaan?

Vraag 21. Wat zijn de ervaringen van cliënten?

Vraag 22. Waarom juridische hulp inschakelen en waarom via jullie?

Vraag 1. U heeft klachten na een aanrijding, wat nu?

Antwoord: schakel direct medische hulp in als u klachten heeft na een aanrijding.

Ga met ernstig letsel direct naar de spoedeisende hulp of bel direct 112. U kunt hierbij denken aan een zware hersenschudding, gebroken ledematen of een gapende wond. Heeft u lichtere verwondingen zoals nekklachten, rugpijn of een gekneusde pols? Of zeer licht letsel, zoals blauwe plekken of schrammen? Dan is het belangrijk om uw letsel onmiddellijk te laten onderzoeken door uw huisarts.

Nadat uw klachten zijn onderzocht, is het belangrijk om direct contact met ons op te nemen. U kunt namelijk al snel met hoge medische kosten te maken krijgen.

Meer redenen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, vindt u op de pagina Wat te doen na een aanrijding: 15 stappenplan.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 2. Waarom is het verstandig om mijn klachten aan een arts te melden?

Antwoord: u heeft klachten opgelopen die u direct moet laten onderzoeken door een bevoegd arts. Dit heeft twee hele belangrijke redenen:

  • Ten eerste kunnen bepaalde klachten, zoals nekpijn en rugklachten, de eerste signalen van een whiplash zijn.
  • Ten tweede wordt uw huisartsenbezoek in uw medisch dossier genoteerd. Deze notitie is belangrijk bewijsmateriaal in uw letselschadezaak. Tevens voorkomt u hiermee dat de WA-verzekeraar van de tegenpartij de relatie tussen uw klachten en de aanrijding in twijfel trekt.

Neem na het doktersbezoek direct contact met ons op.

Bekijk al onze waardevolle juridische tips op de pagina Aangereden: 20 waardevolle tips.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 3. Welke klachten komen voor een vergoeding in aanmerking?

Antwoord: alle lichamelijke en/of psychische klachten die u heeft opgelopen door de aanrijding komen voor een vergoeding in aanmerking.

Alle vormen van letsel komen voor een vergoeding in aanmerking. Zowel zeer licht als zeer ernstig of blijvend letsel; blauwe plekken, gebroken sleutelbeen, hersenletsel. Het is belangrijk dat u alle gebeurtenissen omtrent het ongeval en alle kosten die u maakt, bijhoudt in een logboek. Bewaar ook alle rekeningen die u heeft moeten betalen. Zodat u zeker weet dat al uw directe en indirecte kosten vergoed worden.

Ga voor een overzicht van alle schadeposten naar de pagina Overzicht schadeposten.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 4. U heeft lichte klachten: is een letselschadevergoeding wel nodig?

Antwoord: ja, laat altijd een schadeclaim indienen voor uw letselschade.

U heeft klachten opgelopen na een verkeersongeval, wat nu? Laat altijd een letselschadevergoeding claimen bij de aansprakelijke tegenpartij. Doe dit zelfs bij zeer licht letsel. Want voor u het weet, stapelen de kosten zich onverwachts toch nog op. U heeft bijvoorbeeld:

  • Als freelancer een paar dagen niet kunnen werken wat voor inkomensverlies zorgt
  • Hoge reparatiekosten moeten betalen voor uw laptop of voertuig
  • Een groot deel van het eigen risico van uw zorgverzekering zelf moeten betalen

Maar zelfs als dat niet het geval is, is het verstandig om alsnog een letselschadevergoeding te laten claimen. Want het ogenschijnlijk lichte letsel kan ook ernstiger worden, waardoor u met meer kosten te maken krijgt. Laat daarom vandaag nog een claim indienen om uw schade te verhalen.

Bekijk alle mogelijk schadeposten op de pagina Overzicht schadeposten.

Terug naar het vragenoverzicht

U heeft klachten opgelopen na een ongeluk. Laat direct uw letselschadevergoeding claimen door onze doortastende juristen. U herstelt van uw letsel, wij gaan achter de maximale schadevergoeding aan. Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade. Of vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over de aanrijding. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Schakel direct onze gratis juridische hulp in

Vraag 5. Vanwege mijn klachten kan ik tijdelijk niet werken, wat nu?

Antwoord: alle inkomsten die u misloopt vanwege de klachten die u heeft opgelopen door de aanrijding, dienen vergoed te worden door de WA-verzekeraar van de aansprakelijke tegenpartij.

U kunt veel inkomsten mislopen als u tijdelijk niet kunt werken. Een deel van uw salaris, omdat uw tijdelijk in de ziektewet zit, maar ook extra inkomsten zoals bonussen. Of u kunt uw volledige salaris mislopen omdat u ZZP’er bent. U hoeft zich echter geen zorgen te maken om de financiële kant, omdat de aansprakelijke tegenpartij uw volledige schade moet vergoeden.

Ga voor een compleet overzicht van alle schadeposten naar de pagina Overzicht schadeposten.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 6. Ik ben aangereden, heb ik recht op schadevergoeding?

Antwoord: als de tegenpartij volledig of gedeeltelijk aansprakelijk is te stellen voor het ongeval heeft u recht op schadevergoeding.

Maar u heeft als u als fietser of voetganger door een motorvoertuig wordt aangereden, zelfs altijd recht op schadevergoeding. Zelfs als het ongeluk volledig aan u te wijten is. Dit komt doordat fietsers en voetgangers als zwakke verkeersdeelnemers worden gezien door de Nederlandse wet.

Ga voor meer informatie over de aansprakelijkheid naar de pagina Tegenpartij aansprakelijk stellen.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 7. Stellen jullie de tegenpartij voor mij aansprakelijk?

Antwoord: ja, één van onze ervaren juristen stelt de tegenpartij voor u aansprakelijk door middel van een aansprakelijkheidsbrief.

U heeft klachten opgelopen door het ongeval. Het is belangrijk dat u zo spoedig mogelijk herstelt van deze klachten. Daarom nemen onze juristen u alle regelzaken uit handen. U herstelt, terwijl onze juristen achter de maximale schadevergoeding aan.

Bekijk alle stappen uit het letselschadetraject op de pagina Hoe verloopt het traject?

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 8. Wat wordt de hoogte van mijn schadevergoeding?

Antwoord: wij begrijpen dat u graag wilt weten wat de exacte hoogte van uw schadevergoeding wordt. Het exacte bedrag is echter pas te berekenen aan het einde van uw herstelproces.

Hoeveel schadevergoeding u gaat ontvangen, is nooit van tevoren te bepalen. Er moet een hele specifieke berekening worden gemaakt van al uw schadeposten. Dit kan echter pas gebeuren als u (zo goed als mogelijk) hersteld bent van uw klachten. Omdat u tijdens het herstelproces nog tegen allerlei kosten kunt aanlopen. Onze ervaren juristen kunnen wel alvast een nauwkeurige schatting voor u maken.

Ga voor meer informatie naar de pagina Hoogte schadevergoeding.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 9. Waaruit bestaat de schadevergoeding?

Antwoord: de schadevergoeding bestaat uit alle indirecte en directe kosten die zijn veroorzaakt door de aanrijding.

U heeft klachten opgelopen door een andere verkeersdeelnemer. Deze klachten kunnen zeer uiteenlopende schadeposten met zich meebrengen. U heeft recht op een vergoeding van al deze materiële schadeposten, zoals alle medische kosten en uw misgelopen inkomsten. En op de enige immateriële schadepost: het smartengeld.

Ga voor een volledige lijst van alle schadeposten naar de pagina Overzicht schadeposten.

Terug naar het vragenoverzicht

U heeft klachten opgelopen na een ongeluk. Laat direct uw letselschadevergoeding claimen door onze doortastende juristen. U herstelt van uw letsel, wij gaan achter de maximale schadevergoeding aan. Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade. Of vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over de aanrijding. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Schakel direct onze gratis juridische hulp in

Vraag 10. Wat is smartengeld en heb ik daar recht op?

Antwoord: smartengeld is de immateriële schadepost voor de pijn, het verdriet en de verminderde levenslust die u ervaart door het ongeval. Ieder letselschadeslachtoffer heeft daar recht op.

Smartengeld is de erkenning voor het leed dat is ontstaan nadat u bent aangereden. Deze erkenning helpt u een stap verder in uw herstelproces.

Ga voor een overzicht van alle schadeposten naar de pagina Overzicht schadeposten.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 11. Wat is een whiplash, en heb ik een whiplash?

Antwoord: een whiplash is een plotselinge krachtige zweepslagbeweging van het hoofd en de nek. Als u zo’n beweging heeft gemaakt door de klap van de botsing, dan kan u een whiplash hebben opgelopen.

Ervaart u nekklachten, lage rugpijn en/of concentratieproblemen na de aanrijding? Dan zijn dat mogelijk de eerste symptomen van een whiplash. Dit letsel ontstaat vaak na een kop-staartbotsing. Maar een whiplash kan ook ontstaan als u frontaal of zijwaarts wordt geschept door een ander voertuig.

Ga voor meer informatie over dit specifieke letsel naar de pagina Schadevergoeding whiplash.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 12. Hoe wordt een whiplash vastgesteld?

Antwoord: een whiplash wordt door een bevoegd arts vastgesteld, maar dit is niet altijd even eenvoudig.

U heeft klachten opgelopen die op een whiplash kunnen duiden. Dit is een van de redenen waarom het zo belangrijk is dat u direct na een ongeluk naar een arts gaat. Zelfs als u alleen last van nekklachten of rugpijn heeft. Uw huisartsenbezoek en uw klachten worden in uw medisch dossier genoteerd. Daarmee voorkomt u dat de WA-verzekeraar van de tegenpartij de relatie tussen de aanrijding en uw klachten in twijfel kan gaan trekken. Het kan namelijk gebeuren dat de whiplash pas later wordt ontdekt.

Ga voor meer informatie over een whiplash naar de pagina Schadevergoeding whiplash.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 13. Hoe werkt het claimen van schadevergoeding?

Antwoord: nadat u ons gemachtigd heeft om de maximale schadevergoeding te claimen, stuurt uw persoonlijke jurist een aansprakelijkheidsbrief naar de verzekeringsmaatschappij van de aansprakelijke tegenpartij.

U doorloopt alle stappen in uw herstelproces, terwijl uw persoonlijke jurist alle stappen in het letselschadetraject doorloopt. U wordt van al deze stappen op de hoogte gehouden.

Ga voor meer informatie naar de pagina Hoe verloopt het traject?

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 14. Kunnen jullie mij thuis bezoeken?

Antwoord: ja, een huisbezoek van één van onze ervaren juristen behoort tot de mogelijkheden.

U heeft klachten opgelopen door de aanrijding. Dit kunnen allerlei klachten zijn, zoals pijn in uw rug, pijn in uw schouder of pijn in uw nek. Wij begrijpen dat het vervelend is om te reizen als u letsel heeft opgelopen. Daarom komen wij graag kosteloos bij u langs zodat u in alle rust kunt vertellen over de aanrijding.

Ga voor alle voordelen van onze gratis juridische hulp naar de pagina 20 voordelen van gratis juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

U heeft klachten opgelopen na een ongeluk. Laat direct uw letselschadevergoeding claimen door onze doortastende juristen. U herstelt van uw letsel, wij gaan achter de maximale schadevergoeding aan. Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade. Of vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over de aanrijding. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Schakel direct onze gratis juridische hulp in

Vraag 15. Mijn zaak is reeds in behandeling bij de verzekeraar van de tegenpartij, wat nu?

Antwoord: stap vandaag nog over op onze gratis rechtshulp.

De WA-verzekeraar van de tegenpartij wil zo weinig mogelijk verlies lijden. Dat betekent dat als u niet weet waar u recht op heeft, u hoogstwaarschijnlijk niet de maximale schadevergoeding krijgt uitgekeerd. Maar als u uw letselschadezaak in handen van onze juristen legt, ontvangt u wel de letselschadevergoeding waar u recht op heeft.

Meer redenen om vandaag nog kosteloos naar ons over te stappen, vindt u op de pagina Aangereden en verzekering: hoe werkt het?

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 16. Welke discussies kan ik verwachten tijdens het contact met de verzekeraar?

Antwoord: u kunt tijdens het contact met de verzekeraar moeizame juridische discussies verwachten over de aansprakelijkheid en de hoogte van uw vergoeding.

Schakel daarom zo snel mogelijk de rechtshulp van onze daadkrachtige juristen in. Daarmee bespaart u uzelf een heleboel energie, kostbare tijd en frustraties.

Bekijk alle voordelen van onze rechtshulp op de pagina 20 voordelen van gratis juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 17. Zelf mijn schade regelen: waarom raadt u dit af?

Antwoord: wij raden dit af omdat u dan hoogstwaarschijnlijk niet al uw schade vergoed krijgt.

U heeft klachten opgelopen waarvoor u een schadevergoeding wilt laten claimen. Als u dit zelf gaat proberen te doen, loopt u hoogstwaarschijnlijk tegen meerdere obstakels aan:

  • U ontvangt een fors lagere schadevergoeding waardoor u sommige schadeposten zelf moet bekostigen
  • U kunt niet optimaal herstellen omdat u tijdens uw herstelproces complexe juridische discussies voor uw kiezen krijgt die u stress bezorgen

Ook weet u waarschijnlijk niet welke schadeposten allemaal voor een vergoeding in aanmerking komen. En daarnaast staat er in de Nederlandse wet dat u recht heeft op gratis juridisch advies en juridische hulp. Schakel deze gratis rechtshulp in.

Ga voor meer informatie naar de pagina Aangereden en verzekering: hoe werkt het?

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 18. Ik heb een rechtsbijstandverzekering, is dat niet voldoende?

Antwoord: helaas blijkt uit de ervaringen van letselschadeslachtoffers dat de rechtshulp van rechtsbijstandverzekering na een verkeersongeval niet afdoende is. Zo hebben wij al vaker gehoord dat:

  • De medewerkers van rechtsbijstand onervaren lijken, weinig empathie tonen en moeilijk te bereiken zijn
  • De letselschadeslachtoffers niet op de hoogte worden gehouden van alle ontwikkelingen in hun letselschadezaak
  • De rechtsbijstandsmedewerkers de zaak snel, maar tegen een te laag bedrag willen afronden

Helaas worden veel cliënten teleurgesteld door verkeersrechtsbijstand. Zit u in hetzelfde schuitje? Stap dan vandaag nog kosteloos over naar de doeltreffende werkwijze van onze juristen.

Bekijk alle voordelen van onze juridische hulp op de pagina 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

U heeft klachten opgelopen na een ongeluk. Laat direct uw letselschadevergoeding claimen door onze doortastende juristen. U herstelt van uw letsel, wij gaan achter de maximale schadevergoeding aan. Bekijk de 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade. Of vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons over de aanrijding. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Schakel direct onze gratis juridische hulp in

Vraag 19. 100% gratis juridische hulp: hoe zit dat precies?

Antwoord: in het Burgerlijke Wetboek staat dat u recht heeft op gratis juridisch advies en juridische hulp.

De kosten die de jurist maakt, dienen vergoed te worden door de aansprakelijke tegenpartij. Dit gaat niet ten koste van de hoogte van uw letselschadevergoeding. Zelfs niet als u (deels) schuldig bent aan het ongeval. Schakel daarom nooit een no cure no pay jurist of een letselschade advocaat in.

Ga voor meer informatie naar de pagina 100% gratis juridische hulp.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 20. Moet ik een percentage van mijn schadevergoeding afstaan?

Antwoord: nee, als u onze gratis juridische hulp inschakelt, staat u geen enkel percentage van uw schadevergoeding aan ons af.

U heeft klachten opgelopen die vergoed dienen te worden. Onze juristen gaan de schade die is ontstaan bij de WA-verzekering van de aansprakelijke tegenpartij verhalen. U staat daar geen percentage van uw schadevergoeding voor af. De gehele schadevergoeding voor uw letselschade is voor u. U bent immers het slachtoffer van de aanrijding. Onze kosten worden ook vergoed door de verzekering van de aansprakelijke tegenpartij.

Bekijk de pagina 100% gratis juridische hulp voor meer informatie.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 21. Wat zijn de ervaringen van cliënten?

Antwoord: ga naar de pagina Ervaringen van cliënten voor échte recensie van échte cliënten.

Terug naar het vragenoverzicht

Vraag 22. Waarom juridische hulp inschakelen en waarom via jullie?

Antwoord: schakel gratis juridische hulp in omdat u daar recht op heeft. Kies voor onze rechtshulp omdat onze juristen:

  • De maximale schadevergoeding voor u verhalen en tussentijdse voorschotten
  • Altijd bereikbaar zijn en u van alle ontwikkelingen op de hoogte houden
  • Uw letselschadezaak snel en doeltreffend afhandelen

U heeft klachten waarvan u dient te herstellen. U herstelt sneller als u zich geen zorgen hoeft te maken. Draag daarom uw letselschadezaak aan ons over.

Bekijk alle voordelen op de pagina 20 voordelen van juridische hulp bij letselschade.

Terug naar het vragenoverzicht

U heeft klachten: laat vandaag nog uw letselschadevergoeding claimen

U heeft klachten opgelopen na een aanrijding. heeft recht op een schadevergoeding voor de letselschade. Onze doeltreffende juristen gaan voor u achter de maximale schadevergoeding aan. En tijdens uw herstelproces regelen ze tussentijdse voorschotten. Vul het contactformulier in met uw naam en telefoonnummer. Vertel ons uw verhaal. Wij bellen u dezelfde werkdag nog terug.

Over ons

Over ons

Wat doen wij en voor wie doen wij dat? Wij werken gratis voor slachtoffers die letselschade oplopen als gevolg van een aanrijding in het verkeer

Team

Team

Ons team bestaat uit juridisch hoog opgeleide gemotiveerde mensen, die alles in het werk zullen stellen uw schade zo rechtvaardig mogelijk vergoed te krijgen.

Tarieven

Tarieven

Wanneer wij uw zaak in behandeling nemen, garanderen wij schriftelijk dat u geen nota's van ons zult ontvangen. Wij werken geheel gratis voor het slachtoffer.